رادین پولاد توسن اسپادانا

شرکت رادین پولاد توسن اسپادانا به عنوان یکی از تامین کنندگان و توزیع کنندگان انواع فولادهای آلیاژی و آهن آلات صنعتی و ساختمانی، با بهره گیری از کادر مجرب و همکاری نزدیک با تولید کنندگان بزرگ کشور مانند شرکت ذوب آهن اصفهان، شرکت فولاد مبارکه، شرکت فولاد خوزستان، شرکت مجتمع صنعتی اسفراین، شرکت فولاد آلیاژی اصفهان، شرکت فولاد آلیاژی ایران و سایر شرکت های معتبر، کالای مورد نیاز صنعت و ساختمان کشور را با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی عرضه می نماید. همچنین این شرکت به عنوان عامل فروش مقاطع فولادی تولید شده در مجموعه گروه شرکت های  توسن، بالاخص شافت فولادی آلیاژی فعالیت می نماید.

خط مشی

  1. تامین مقاطع آهن و فولاد و توسعه بازار و تحکیم جایگاه شرکت در زنجیره تامین مواد مورد نیاز صنعت و ساختمان
  2. تامین و عرضه انواع شافت، چهار پهلو و ورق های آلیاژی و همچنین لوله های صنعتی مورد نیاز صنایع کشور
  3. ارتقا مستمر سطح کیفیت و کمیت محصولات منطبق بر استانداردهای ملی و جهانی
  4. بهره گیری از نظام های نوین مدیریت با هدف بهبود مستمر در عملکرد فرآیندها و افزایش توان رقابتی شرکت

خدمات رادین پولاد توسن اسپادانا

  • تامین و عرضه مستقیم کالا برای تمامی صنایع:

تامین آهن آلات ساختمانی نظیر میلگرد و تیرآهن به صورت خرید مستقیم از بورس کالا و سایر محصولات نظیر نبشی، ناودانی، پروفیل، انواع ورق (سیاه، روغنی، گالوانیزه و آلیاژی)، انواع مقاطع آلیاژی و لوله های صنعتی و ساختمانی که از تولید کنندگان داخلی و واردکنندگان معتبر تهیه می گردند و در سبد کالای قابل عرضه ی این شرکت قرار دارند. 

شرکت رادین پولاد توسن اسپادانا علاوه بر دارا بودن انباری به وسعت 5000 متر مربع (شامل سوله های سرپوشیده و مجزا جهت تفکیک محصولات، انبار رو باز، جرثقیل سنگین و باسکول 60 تنی) دارای انبار آنلاین نیز می باشد که قادر است به صورت لحظه ای قیمت انواع محصولات را به مشتریان ارائه نماید. کارشناسان این شرکت همواره آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان به مشتریان محترم می باشد.

  • تامین نیاز شرکت ها و کارخانجات تولیدی در زمینه مقاطع فولاد آلیاژی، بر اساس دریافت سفارش تولید، تولید به صورت برونسپاری تحت نظارت این شرکت و تحویل محصول با کیفیت و آنالیز مدنظر مشتری با قیمت تضمین شده
  • خدمات مالی و اعتباری، ارائه فاکتور رسمی و گشایش اعتبار LC نزد بانک ها

هدف این شرکت خلق تجربه خریدی با کیفیت و مطمئن از طریق کاهش واسطه ها و ایجاد شفافیت اطلاعاتی در بازار فولاد کشور است تا زمینه ساز افزایش رضایتمندی مشتریان و ایجاد روابط پایدار با آنان باشد.