حضور گروه شرکت های توسن در نمایشگاه بین المللی متال اکسپو 2022

حضور گروه شرکت های توسن در نمایشگاه بین المللی متال اکسپو 2022

هدف گروه شرکت های توسن به عنوان بزرگترین تولید کننده آهن اسفنجی در بخش خصوصی در ایران، قرار گرفتن در بین بهترین ها در صنعت آهن و فولاد ایران است. 

ما از غرفه گروه شرکت های توسن در نمایشگاه متال اکسپو 2022 بازدید کردیم و ما شرکای رسانه ای هستیم. بزرگترین هدف این شرکت قرار گرفتن در بین بهترین های صنعت آهن و فولاد ایران است.

این مجموعه با فروش بیلت های فولادی، آهن اسفنجی و تمام محصولات آهن و فولادی که در کارخانه های فولادسازی خود توسط شرکت های تجاری خود تولید می کنند، یک شبکه خدماتی بزرگ ایجاد کرده است.

سرمایه گذاری هلدینگ در تولید آهن اسفنجی با سرعت تمام ادامه دارد

شرکت مشاوران توسن اسپادانا که جزو کارخانجات و شرکت های زیر مجموعه هلدینگ توسن می باشد تا خرداد 1401 به عنوان تولید کننده آهن اسفنجی با ظرفیت ماهیانه 30 کیلو تن فعالیت می کند.

آنها با سرمایه در گردش 6 میلیون دلار و سرمایه گذاری جدید برای افزایش ظرفیت با سرعت تمام به کار خود ادامه می دهند. میزان فروش سالانه این کارخانه حدود 80 تا 100 میلیون دلار می باشد.

محصولات این شرکت شامل نرمه گندله، آهن اسفنجی، بریکت سرد، لجن آهن اسفنجی، میلگرد تخت و آجدار، کلاف و انواع پروفیل می باشد و سالانه 150000 تن بیلت  تولید می کند.

گروه شرکت های توسن با همکاری لازم نیاز ماهانه 50000 تن فرآورده آهنی را تامین می کند.

گروه شرکت های توسن به همراه شرکت حدید پویان توسن سمنگان سالانه 150000 تن بیلت فولادی، بیلت سایز 150*12 و 125*12 تولید می کند. در شرکت های دیگر،فروسیلیس، فرومولیبدن، رنیوم و عملیات بر روی آنها عمل می کنند. شایان ذکر است شرکت توسن تجارت تامین کننده خصوصی فروسیلیس می باشد.

فروسیلیکون

آلیاژی از آهن و سیلیکون است که از حرارت دادن، احیاء و ذوب سنگ آهن و سیلیس با کربن به ویژه در کوره های قوس الکتریکی تولید می شود.

فرومولیبدن

آلیاژ فرومولیبدن حاوی 60 تا 70 درصد وزنی مولیبدن است که از ذوب اکسید مولیبدن، آلومینیوم و آهن و سایر مواد افزودنی تولید می شود. این ماده بیشتر آلیاژی است که در تولید فولاد استفاده می شود. همچنین در ساخت قطعات ماشین آلات، صنایع نظامی و مته ها، فولادهای ضد زنگ با دمای بالا که در محیط های شیمیایی، ژنراتورها و توربین ها استفاده می شود، استفاده می شود.

رنیوم

رنیوم فلزی با استحکام بسیار بالا، شکل پذیری خوب و خواص سرد کاری است.

ماده ای است که در بسیاری از کاربردهای دمای بالا استفاده می شود. بیش از 80 درصد مصرف جهانی رنیوم در سوپرآلیاژهای با دمای بالا برای کاربردهای هواپیما مانند پره‌های توربین و قطعات موتور است.

به اشتراک بگذارید:

مطالب اخیر: